Настоящите Общи условия (наричани по-долу "Общи условия") се прилагат за договори, сключени чрез онлайн магазина GOURMET KIVA, разположен на уеб интерфейса www.gourmetkava.cz (наричан по-долу "уебинтерфейс"), между
нашето дружество
Â
GourmetKava s.r.o., със седалище на адрес:2925/10 Dagmar BureÅ'ovĂ©, 13000 Прага, ID: 037 24 034, данъчен номер: CZ03724034
Адрес за доставка: GourmetKava s.r.o., Mi¡nesova 49, 120 00 Прага 2 Електронна поща за контакт:info@gourmetkava.cz
като продавач
и вие като купувач
1.
С договора за продажба ние се задължаваме да ви доставим стоките, посочени в поръчката, а вие се задължавате да приемете тези стоки (лично или от превозвача) и да заплатите покупната цена (или само цената), включително всички разходи, свързани с доставката на стоките, и всички такси, свързани с избрания начин на плащане, както е посочено в поръчката.
Освен ако не е посочено друго в нашето споразумение, договорът за покупка не включва периодично изпълнение под формата на предплатена покупка (по-скоро само редовенабонамент), т.е. нашето задължение да ви доставяме стоките многократно през уговорен интервал от време и вашето задължение да ни заплащате покупната цена за всяка отделна доставка на стоки.
Вие придобивате правото на собственост върху стоките, като заплатите пълната покупна цена, но не и преди да приемете доставката на стоките.
1.1.        Does the contract of sale apply only to the goods?
Под договор за продажба (или само "договор") тук се разбира всеки договор, сключен съгласно тези условия. Така например той може да бъде и договор за предоставяне на услуги.
1.2.           Въпросът е дали договорът за продажба е договор за потребление?
Той е договор за продажба на стоки за потребление, ако сте потребител, т.е. ако сте физическо лице и купувате стоки извън рамките на своята стопанска дейност или извън рамките на своята независима икономическа дейност. В противен случай той не е потребителски договор и не попадате в обхвата на защитата на потребителите съгласно приложимите разпоредби и настоящите общи условия. По-специално, като лице, което не е потребител, нямате право да се откажете от договора, без да посочите причина.
1.3.          What rights do you have as a consumer?
Като потребител имате следните права:
-Â Â Â Â Â Â Â Â правото да се откажете от договор, сключен чрез средства за комуникация в магазина, като телефон, електронна поща или онлайн магазин (член 5 от настоящите общи условия);
-Â Â Â Â the right to the warranty of the goods of its terms and conditions and the application is governed by the Complaints Procedure;
-Â Â Â Â Â Â Â правото на информация преди сключването на договора (информацията се съдържа в настоящите общи условия или в уеб интерфейса);
-Â Â Â Â Â правото на извънсъдебно уреждане на потребителски спор по договора(член 7.3 от настоящите общи условия).
1.4.          What is the accessory?
Приложението се урежда от следните документи:
-Â Â Â Â Â Â Â Тези условия определят и ограничават нашите права и задължения;
-Â Â Â Â Â Â Политика за подаване на жалби, която ще следваме при подаване на жалба относно стоки;
-Â Â Â Â Â Условия за използване на уеб интерфейса, които уреждат защитата на личната Ви информация, защитата на съдържанието на уеб интерфейса и някои други отношения, свързани с използването на уеб интерфейса;
-Â Â Â Â Â Â Â условията и инструкциите, изложени в Уеб интерфейса, включително при сключването на Споразумението;
-Â Â Â Â Â Â Â поръчката и нейното приемане от нас,
и, по въпроси, които не са обхванати от настоящия документ, от приложимите разпоредби:
-Â Â Â Â Â Â Â Закон № 89/2012 г., Граждански закон, с периодичните му изменения (наричан по-долу "Граждански закон");
-Â Â Â Â Â Â Â Â Закон за защита на потребителите № 634/1992 г., както е изменен (само ако сте потребител).
Ако местоживеенето или седалището Ви се намира извън Чешката република или ако Вашият аксесоар съдържа друг международен елемент, Вие потвърждавате, че Вашият аксесоар се урежда от чешкото право. Ако сте потребител и юрисдикцията на страната Ви на пребиваване осигурява по-високо ниво на защита на потребителите от чешката юрисдикция, във Вашето взаимоотношение Ви се предоставя това по-високо ниво на защита.
1.5.        How do you agree to the terms and conditions?
С подаването на поръчката и потвърждаването ѝ в уеб интерфейса потвърждавате, че сте прочели и сте съгласни с настоящите общи условия.
Ние можем да променяме или допълваме условията и разпоредбите. Вашите права и задължения винаги се уреждат от условията на общите условия, при които са възникнали.
Â
2.     ДОГОВОР ЗА ПОКУПКА
2.1.        How do we conclude a contract of sale?
Уеб интерфейсът предоставя списък на стоките, включващ описание на основните характеристики на всеки артикул. За всяка стока е посочена цената, включваща всички данъци, мита и такси. Представянето на стоките е само с информационна цел и не представлява предложение за сключване на договор по смисъла на член 1732, параграф 2 от Гражданския кодекс. За да се сключи договор, е необходимо да сте изпратили поръчка и да е налице приемане на тази поръчка от наша страна.
2.2.           How do I submit an order?
Винаги можете да подадете поръчка чрез уеб интерфейса (като попълните формуляра) или алтернативно по телефон, електронна поща или по друг начин, който позволяваме според актуалната информация в уеб интерфейса. Можете да подадете поръчка за сключване на договор за покупка на редовен абонамент, като използвате формуляра, наличен в уеб интерфейса. Изпратеното от нас уведомление по електронна поща, с което ви информираме за възможността за редовен абонамент, не представлява предложение за сключване на такъв договор.
Формулярът за поръчка трябва да съдържа цялата информация, предписана във формуляра, включително точното наименование на поръчаните стоки (ако е приложимо, цифровото обозначение на стоките), броя на бройките, избрания начин на плащане и транспорт и вашите данни за контакт (за доставка и фактуриране, ако е приложимо).
Преди да бъде изпратена поръчката, ще получите рекапитулация на поръчката, включително крайната цена (в зависимост от избрания метод на доставка и плащане). Препоръчваме ви да проверите вида и количеството на стоките, електронната поща и адреса за доставка. В зоната за рекапитулация имате последна възможност да промените въведените данни.
За да направите поръчка, натиснете бутона "Потвърдете поръчката/платете с Bitcoin". Въведете данните сисчитаме, че информацията, предоставена в обвързващата поръчка, е вярна и пълна. Моля, информирайте ни незабавно по телефона или по електронна поща, ако ги промените.
Ние ще ви информираме за получаването на вашата поръчка. Информацията (потвърждението) за получаване на поръчката се изпраща автоматично и не представлява приемане на поръчката от наша страна, освен ако това не е изрично посочено в потвърждението.
Ако имаме съмнения относно автентичността и сериозността на поръчката, можем да се свържем с вас, за да я проверим. Можем да откажем непотвърдена поръчка. Такава поръчка ще бъде третирана така, сякаш не е била направена.
2.3 Кога се сключва договорът?
Договорът за продажба се сключва в момента, в който получите нашето приемане на поръчката. Приемането на поръчката ще бъде изпратено на електронния адрес, който сте посочили в поръчката. Ако не получите приемане на поръчката, договорът е сключен, когато платите пълната цена на покупката или получите доставката на поръчаните стоки (което от двете събития настъпи по-рано). Приемането на поръчката (acceptance) може да бъде част от информацията за получаване на поръчката съгласно точка 2.2 от настоящите общи условия (ако е изрично посочено в потвърждението) или може да следва отделно от потвърждението.
Информацията за отделните технически стъпки, водещи до сключването на договора, е видима от уеб интерфейса.
2.4 Можете ли да отмените вече направена поръчка?
Можете да анулирате поръчка, която все още не е приета от нас (т.е. не ви е изпратено съобщение за приемане на поръчката от нас в съответствие с член 2.3 от настоящите общи условия), по телефона или по електронна поща. Всички получени от нас поръчки са задължителни. По-късно анулиране на поръчка е възможно само по споразумение с нас. Ако поръчката бъде отменена по този начин за стоки, които не могат да бъдат оттеглени от договора (за повече подробности вж. член 5), ние имаме право на възстановяване на разходите, които вече сме направили във връзка с договора.
2.5 Може ли цената, показана в уеб интерфейса, да бъде променена?
Цените на представените стоки и цените за опаковане, транспорт и доставка остават валидни за времето, през което са показани на уеб интерфейса. Всички отстъпки от цената на стоките не могат да се комбинират помежду си, освен ако изрично не е посочено друго в уеб интерфейса.
В случай че е налице очевидна техническа грешка от наша страна в цената на стоките в уеб интерфейса или по време на процеса на поръчка, ние не сме длъжни да ви доставим стоките на очевидно неправилната цена, дори ако ви е изпратено съобщение за приемане на поръчката ви в съответствие с настоящите общи условия. В този случай си запазваме правото да се откажем от договора.
Ако цената, посочена за стоките в уеб интерфейса или по време на процеса на поръчване, вече не е актуална, ние ще ви уведомим незабавно. Ако поръчката ви все още не е приета, ние не сме длъжни да сключим договора.
Изпратените поръчки не се засягат от промяна на цената, която настъпва между момента на изпращане на поръчката и приемането ѝ от наша страна в съответствие с 2.3 от настоящите общи условия.
2.6 На кои езици може да бъде сключен договорът? Договорът може да бъде сключен на чешки език, освен ако изрично не се споразумеем за друг език.
2.7 Имате ли възможност да получите договора в текстова форма?
Договорът не се сключва в писмена форма с подписите на страните. Договорът се състои от настоящите общи условия, Вашата поръчка и нашето приемане на същата. Целият договор ще бъдеде, изпратени по електронна поща или разпечатани по пощата по ваше желание. Ако го изпратите по пощата, може да поискаме от вас да заплатите съответните разходи.
2.8 Съхранява ли се договорът някъде?
Съхраняваме договора (включително настоящите общи условия) в електронен вид.
Договорът не е достъпен за трети страни, но ще ви го изпратим при поискване. 2.9 Какво да направите, ако не разбирате нещо в договора?
Ако имате някакви въпроси относно общите условия или договора, можете да се свържете с нас по телефона или по имейл. С удоволствие ще ви предоставим цялата необходима информация.
3. УСЛОВИЯ ЗА ПЛАЩАНЕ
3.1 Какви методи на плащане приемаме?
Можете да заплатите покупната цена основно чрез следните методи:
- с наложен платеж при доставка или при лично получаване на стоките в пунктовете за изпращане или при лично получаване в контактните точки на мрежата на Zásilkovna;
- в брой преди доставката на стоките чрез превод по наша банкова сметка (инструкциите ще ви бъдат съобщени в потвърждението на поръчката);
- предварително в брой чрез кредитна карта;
- във виртуалната валута Bitcoin безкасово чрез платежната система BitPay.
Всички други начини на плащане са посочени в уеб интерфейса.
За някои методи на плащане (по-специално за наложен платеж) могат да бъдат начислени и допълнителни такси. Тези такси са посочени в уеб интерфейса. Поръчката винаги ще включва крайната цена, която вече включва таксите, свързани с избрания метод на плащане.
3.2 Обработка на плащания, извършени във виртуалната валута Bitcoin
Плащанията за стоки във виртуалната валута Bitcoin се извършват чрез платежната система BitPay. Конвертирането от чешки крони или евро във виртуалната валута Bitcoin ще бъде изчислено според текущия обменен курс на виртуалната валута Bitcoin от BitPay.
Като потребител, плащащ с виртуалната валута Биткойн, Вие признавате рисковете, свързани с плащането с виртуалната валута Биткойн, по-специално значителната нестабилност на обменния курс на виртуалната валута Биткойн. Цената на стоките, посочена в чешки крони, се счита за определяща. Поради това е възможно да Ви бъде възстановена по-малка сума във виртуална валута Биткойн, отколкото сумата във виртуална валута Биткойн, дебитирана от Вашата сметка във виртуална валута Биткойн, платена като покупна цена. Сумата на виртуалната валута Bitcoin, която ще Ви бъде възстановена, ще бъде определена в зависимост от обменния курс на BitPay.
3.3 Кога е дължима покупната цена?
В случай на плащане в брой цената се дължи при получаване на стоките. В случай на безналично плащане преди доставката на стоките, цената е дължима в рамките на пет дни от получаването на поръчката в съответствие с точка 2.3.
3.4 В каква валута можете да платите?
Плащането на стоките е възможно в чешки крони (CZK), евро (EUR) или във виртуалната валута Bitcoin (BTC). Цената, посочена в чешки крони, е определяща за определяне на крайната цена.
3.5 Кога можем да поискаме депозит или авансово плащане?
Можем да изискаме авансово плащане на покупната цена предимно за поръчки с обща цена над 5000 чешки крони (200 евро).
Освен това имаме право да поискаме от Вас да заплатите пълната цена на стоките, преди те да бъдат изпратени или предадени (чл. 2119, ал. 1 от Гражданския кодекс не се прилага).
3.6 Как издаваме фактуриnky във връзка с електронната регистрация на продажбите?
Съгласно Закон№ 112/2016 Сб., за регистриране на продажбите ,ние сме длъжни да ви издадем касова бележка. В същото време сме длъжни да регистрираме получените продажби при данъчния администратор онлайн; в случай на техническа повреда - най-късно до 48 часа.
Продавачът е длъжен да издаде касова бележка на купувача.
В същото време вие сте длъжни да регистрирате касовата бележка с данъчната администрация онлайн; в случай на техническа неизправност - най-късно до 48 часа. като се съгласявате с тезиусловия, вие също така ни давате съгласието си да ви предоставим електронна разписка.
4. УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА
4.1 Как изпращаме стоките?
Начините за доставка на стоките са посочени в уеб интерфейса. Можете да изберете конкретния начин на доставка на стоките в поръчката. Ако не изберете метод на доставка, ние можем да го определим.
4.2 Какви са разходите за доставка на стоките?
Разходите за доставка винаги зависят от размера и естеството на стоките и от ценовата листа на избрания превозвач. Действителната цена на доставката на стоките е показана в уеб интерфейса.
Поръчката винаги ще включва крайната цена, която вече включва цената на избрания начин на доставка.
4.3 Кога ще ви доставим стоките?
Времето за доставка винаги зависи от наличността на стоките и от избрания начин на транспорт и плащане.
Стоките, които са в наличност, обикновено ще бъдат предадени на превозвача в рамките на пет работни дни от получаването на поръчката (при изпращане на стоките с наложен платеж или лично) или когато плащането бъде преведено по нашата сметка (при безкасово плащане).
Стоките, които не са в наличност, се изпращат във възможно най-кратък срок. Ние ще ви информираме за точната дата.
Доставка на стоките съгласно настоящите общи условия означава, че стоките са ви доставени. Ако неоснователно откажете да приемете стоките, това няма да се счита за неизпълнение на доставката на стоките от наша страна или за отказ от договора от ваша страна.
4.4 Каква е процедурата за приемане на доставката на стоките?
При получаване на стоките проверете опаковката на стоките за цялост. Ако откриете някакви недостатъци, моля, информирайте незабавно превозвача и нас. Ако откажете да приемете пратка с повредена опаковка, това няма да се счита за необоснован отказ.
От момента, в който приемете доставката на стоките (или от момента, в който сте били длъжни да приемете стоките, но не сте го направили в нарушение на договора), отговорността за случайно унищожаване, повреждане или загуба на стоките преминава върху вас.
4.5 Какво се случва, ако не приемете доставката на стоките?
Ако по причини на Ваша страна се наложи стоките да бъдат доставени повторно или по начин, различен от уговорения, Вие носите отговорност за разходите по тази доставка.
Ако не приемете стоките без причина, ние имаме право на обезщетение за разходите за доставка и съхранение на стоките, както и за всички други разходи, които сме направили в резултат на неприемането на стоките. Тези разходи не могат да надвишават 10 CZK за всеки ден съхранение. Разходите за складиране могат да възлизат общо на максимум 500 CZK или на покупната цена, ако тя е по-малка от 500 CZK.
Освен това в такъв случай имаме право да се откажем от договора.
5. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА ЗА ПОКУПКА
5.1. Как можете да се откажете от договора?
Можете да се откажете от договора за покупко-продажба в срок от 14 дни от датата на получаване на стоките, ако става въпрос за редовна покупка на стоки, тогава в срок от 14 дни от датата на получаване на първата доставка на стоки; ако доставката е разделена на няколко части, от датата на получаване на последната доставка. Препоръчваме ви да изпратите уведомлението за отказ от договора за покупка на нашия адрес за доставка или на електронната ни поща. За отказ от договора може да се използва формуляр по образец. Ние ще потвърдим получаването на уведомлението без неоправдано забавяне.
Не е необходимо да посочвате никакви причини за оттеглянето.
5.2 Какви са последиците от оттеглянето?
С оттеглянето от договора договорът се анулира от самото начало и се третира така, сякаш не е бил сключен.
Ако със съгласието ви е бил предоставен подарък заедно със стоките, договорът за подарък престава да действа при отказ от страна на някоя от страните. Трябва да ни изпратите подаръка обратно заедно с върнатите стоки.
5.3 Кога не мога да се откажа от договора?
В съответствие с § 1837 от Гражданския кодекс не може да се направи отказ от следните договори, наред с други:
- за доставка на стоки, които са били персонализирани според Вашите желания или за Вашата личност;
- при доставката на бързо развалящи се стоки или стоки, които са били безвъзвратно смесени с други стоки след доставката;
- при доставка на стоки в запечатана опаковка, които сте извадили от опаковката и които не могат да бъдат върнати по хигиенни причини.
5.4 Как ще ни върнете стоките?
Трябва да ни върнете Стоките в срок от 14 дни след прекратяване на Договора на нашия адрес за доставка, във всяко помещение или в нашия регистриран офис. Не изпращайте стоките с наложен платеж. Ние не сме длъжни да приемаме стоки, изпратени с наложен платеж.
Препоръчваме върнатите стоки да бъдат придружени от:
- копие от товарителницата и фактурата, ако тези документи са издадени, или друго доказателство за покупка;
- писмено изявление за отказ от договора (на нашия формуляр или по друг начин) и избрания начин за възстановяване на сумата (банков превод, лично получаване на пари в брой или пощенски превод или по друг начин). Моля, включете в изявлението си адрес за доставка, телефонен номер и имейл.
Непредставянето на някой от горепосочените документи няма да попречи на положителната обработка на отказа ви в съответствие със законовите условия.
5.5 Кога ще получите парите си обратно?
Ще възстановим всички получени парични средства в рамките на 14 дни от вашето оттегляне. Моля, имайте предвид обаче, че не сме длъжни да Ви възстановим парите, преди да ни върнете стоките или да докажете, че сте ни изпратили стоките.
В допълнение към цената на покупката имате право и на възстановяване на разходите за доставка на стоките до вас. Въпреки това, ако сте избрали начин на доставка, различен от най-евтиния начин на доставка, предлаган от нас, ние ще възстановим разходите за доставка на стоките до вас в размер, равен на най-евтиния предлаган начин на доставка.
Ние ще възстановим парите ви:
- по същия начин, по който сме ги получили; или
- по начина, по който сте поискали;
В допълнение към горепосочените начини, винаги можем да възстановим парите, като ги изпратим по банковата сметка или сметка, от която са преведени средствата за заплащане на покупната цена (освен ако не ни уведомите в рамките на десет дни след отказа). С приемането на настоящите общи условиявие се съгласявате с изпращането на средствата, както е описано в предходното изречение, при условие че по този начин не се налагат допълнителни разходи.
Ако сте избрали виртуалната валута Биткойн като начин на плащане на покупната цена, покупната цена на стоките в чешки крони ще Ви бъде върната чрез платежната система BitPay, която след това ще конвертира покупната цена в чешки крони във виртуалната валута Биткойн според текущия обменен курс. Конвертираната по този начин сума ще бъде върната по Вашата сметка във виртуалната валута Bitcoin във виртуалната валута Bitcoin.
Вие носитеотговорност за разходите, свързани с изпращането на върнатите стоки до нашия адрес, дори ако стоките не могат да бъдат върнати поради естеството им по обичайния пощенски път.
5.6 Какво да правим, ако върнатите стоки са били повредени?
Когато изпращате стоките, моля, опаковайте ги в подходяща опаковка, за да не бъдат повредени или унищожени.
Ако установим, че върнатите от Вас стоки са повредени, износени, замърсени или частично консумирани, Вие ще ни дължите това намаление на стойността.
5.7Кога можем да се откажем от договора за продажба?
Запазваме си правото да се откажем от договора в следните случаи:
- техническа грешка е довела до показване на явно неправилна цена на стоките в уеб интерфейса (член 2.5 от настоящите общи условия);
- стоките не могат да бъдат доставени при първоначалните условия по обективни причини (най-вече защото стоките вече не се произвеждат, доставчикът е спрял да доставя в Чешката република и т.н.);
- изпълнението стане обективно невъзможно или незаконно.
В случай че настъпи някое от горепосочените обстоятелства, ние ще ви информираме незабавно за отказа си от договора. Отказът от договора има действие спрямо вас от момента на връчването му.
Ако вече сте платили изцяло или частично покупната цена, ние ще ви възстановим получената сума безкасово по сметката, която сте ни предоставили за тази цел или от която сте извършили плащането. Ще възстановим парите в рамките на пет дни от прекратяването на договора за покупка.
5.8 Можете ли да отмените редовен абонамент?
Можете да отмените редовния си абонамент, като изпратите електронно съобщение на нашия електронен адрес. Срокът за предизвестие е 10 дни и започва да тече от деня, в който уведомлението е получено от нас.
6. ПРАВА ОТ НЕКАЧЕСТВЕНО ИЗПЪЛНЕНИЕ
Вашите права, произтичащи от дефектно изпълнение, се уреждат от приложимите общозадължителни законови разпоредби (по-специално членове 1914-1925, 2099-2117 и, ако сте потребител , членове 2158-2174 от Гражданския кодекс).
Когато упражнявате права, произтичащи от дефектно изпълнение, ние ще действаме в съответствие с нашата Процедура за подаване на жалби. Моля, прочетете внимателно Процедурата за рекламации, преди да подадете рекламация, за да може тя да бъде уредена възможно най-бързо и по удовлетворителен за Вас начин.
7. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
7.1 С какви правомощия разполагаме, за да извършваме дейностите си, и кой ни контролира при това?
Имаме право да продаваме стоки въз основа на търговски лиценз. Дейността ни не подлежи на никакво друго разрешение.
Търговският контрол се осъществява в рамките на неговата компетентност от компетентния търговски орган. Контрол за спазване на законовите разпоредби относно техническите изисквания към стоките и безопасността Стоките се инспектират от Чешката търговска инспекция (http://www.coi.cz/). Съответствието със стандартите за храните се проверява от Държавната инспекция по земеделие и храни (http://szpi.gov.cz). Чешката търговска инспекция проверява и спазването на разпоредбите за защита на потребителите. Защитата на потребителите се отнася и до сдруженията на потребителите и други органи за защита на потребителите.
7.2.        How do we define services?
Заявките правим чрез нашата електронна поща за контакт. Алтернативно можете да се свържете със структурите, изброени в раздел 7.1. Не сме обвързани с никакъв кодекс на поведение по отношение на нашите клиенти, нито се придържаме към него.
7.3.     What is your approach when a consumer dispute arises ?
Ако сте потребител и между вас възникне спор по договор, който не можете да разрешите пряко, имате право да отнесете спора до Чешката търговска инспекция (адрес: Czech Trade Inspection Authority, Central Inspectorate - ADR Department, ŠÄpÃnskà 15, 120 00 Prague 2; уеб интерфейс: www.coi.cz; електронен контакт: adr@coi.cz; телефон: +420 296 366 360) за извънсъдебно решаване на потребителски спорове. Можете да упражните това право най-късно в рамките на 1 година от датата, на която за първи път сте упражнили правото, което е предмет на този потребителски спор с нас.
Можете също така да използвате онлайн платформата, създадена от Европейската комисия на адрес: http://ec.europa.eu/consumers/odr/, за да подадете жалба във връзка със стоки или услуги, които сте закупили от нас, и да намерите алтернативен орган за разрешаване на спорове.
7.4.     What else should you know?
При сключването на договора се използват средства за комуникация от разстояние (включително интернет). Вие носите отговорност за разходите, направени при използването на средствата за комуникация от разстояние (по-специално разходите за интернет връзка или телефонни разговори). Тези разходи не се различават от стандартната тарифа.
Освен ако не е уговорено друго, цялата кореспонденция, свързана с Договора между тях, трябва да бъде в писмена форма, по електронна поща, с препоръчана поща или с лична доставка. От наша страна ние ще Ви доставим на електронния адрес за доставка, посочен във формуляра за поръчка или в потребителския Ви профил.
В случай че някоя от разпоредбите на настоящите Общи условия е (или стане) недействителна, неприложима или неприложима, вместо нея се използва разпоредбата, която най-много се доближава по смисъл до недействителната, неприложимата или неприложимата разпоредба. Недействителността, неефективността или неприложимостта на една разпоредба не засяга валидността на останалите разпоредби. Договорът (включително общите условия) може да бъде изменян или допълван само в писмена форма.
7.       GDPR - СИГУРНОСТ И ЗАЩИТА НА ИНФОРМАЦИЯТА И ЛИЧНИТЕ ДАННИÂ
Операторът на електронния магазин, в качеството си на администратор на лични данни (наричан по-долу "Оператор"), с настоящото, в съответствие с разпоредбите на член 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.
април 2016 г., Общия регламент относно защитата на данните (наричан по-долу "Регламента"), уведомява своите получатели (наричани по-долу индивидуално "Субект на данни"), че: 7.1. личните данни на Субекта на данни, които ще бъдат предоставени от Клиента при подаване на поръчка, ще бъдат обработвани за целите на сключването на покупкатадоговора и последващото му изпълнение, включително уреждане на всякакви претенции на субекта, произтичащи от некачествено изпълнение. Следователно основното основание за обработването на личните данни на Субекта на принос е изпълнението на договора за покупко-продажба, установен с поръчката на Субекта на принос, и в същото време изпълнението на задълженията на Изпълнителя съгласно приложимите разпоредби, уреждащи правата и задълженията във връзка със защитата на потребителите и воденето на документация.
7.2 Причината за предоставяне на личните данни на Субекта е идентифицирането на страните, необходимо за сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба, което не би било възможно без предоставянето на тези данни.
7.3 Личните данни на Субекта се обработват за срока, за който Изпълнителят е длъжен да съхранява тези данни съгласно общоприложимото законодателство, т.е. за минимален срок от 5 години съгласно Търговския закон или 10 години съгласно Закона за ДДС.
7.5 Изпълнителят не е назначил длъжностно лице по защита на данните или не е определил представител за изпълнение на задълженията си по Регламента. Личните данни на Доставчика могат да бъдат разкрити на избрания от Доставчика доставчик на услуги за доставка с цел изпълнение на поръчката, както и на други лица, които предоставят услуги по доставка и доставяне на Превозвача, за да се гарантира правилното изпълнение на задълженията, определени в общинските разпоредби. Вносителят не възнамерява да предава личните данни на Субекта на трета държава, международна организация или други, различни от изброените по-горе.
7.6. Субектът на данни има право да поиска от Доставчика достъп до, коригиране или изтриване, или ограничаване на обработването на личните му данни, както и да възрази срещу обработването, има право на преносимост на тези данни към друг администратор, както и право да подаде жалба до Комисията за защита на личните данни, ако счита, че Администраторът действа в нарушение на Регламента при обработването на лични данни.Â
Настоящите общи условия са валидни и влизат в сила от 27 август 2018 г.